Jsem markeťák
Máte ve firmě na starosti marketing nebo PR? Máte za cíl doručovat správné sdělení svým zákazníkům a zvyšovat prodeje? Zjistěte, kde děláte chybu. Proč, nebo co (ne)chtějí vaši současní i potenciální zákazníci.







- Jak Surfey využily jiné firmy?01
Validace obsahu webových stránek nebo aplikace
Zjistěte zda doručujete k cílové skupině správné sdělení. Zda mu skutečně rozumí a pokud ne, rychle to napravte!
Vyvtořte otázku a umístěte ji na web formou obrázku nebo rovnou jako iframe. - 02
Proč lidé odchází ve vašem funnelu?
Zjistěte proč vám uživatelé nebo zákazníci odchází z nákupního nebo registračního funnelu. Problémy zlepšete svoje obchodní výsledky!
Umístěte otázku na konkrétní problémovou stránku formou obrázku nebo iframu, komunikujte s uživateli pomocí sms, remarketingu nebo mailu. - 03
Jak správně rozšířit vaše portfolio?
Zjistěte zda vaši zákazníci chtějí nový produkt nebo službu, novou značku nebo případně rozšíření stávající nabídky.
S daty vyrukujte na poradách. Zeptejte se zákazníků pomocí sociálních sítí, mailů nebo třeba QR kódem na prodejnách! - 04
Hodnocení zkušenosti s nákupem nebo použitím
Zjistěte přesně, jak vás zákazníci vnímají. Sledujte, jestli se někde nevyskytl zádrhel a na základě informací vše ihned upravte.
Použít můžete třeba email odeslaný přímo ze Surfey, QR kód nebo SMS.
Potřebujete více informací?
Insipiraci i návody najdete na našem blogu.3 typy firem podle práce se zpětnou vazbou od zákazníků
Firmy přistupují ke sběru zpětné vazby od zákazníků různě. Proto velmi intenzivně komunikujeme se současnými i potencionálními klienty naší služby a zjišťujeme (...)
"Okamžitá zpětná vazba nám pomáhá být inovativní."
Patron dětí je oceněný inovativní online projekt, který již pomohl více než tisícovce dětí k lepšímu dětství. Vše se děje plně online a (...)
4 způsoby, jak konkrétně může zpětná vazba pomoct vašemu webu
Surfey v součanosti zajišťuje hodnocení a komentáře na desítkách webů, na většině z nich dokonce několikrát. Nelogické říkáte? Kdepak, vysvětlíme. (...)