Jsem produkťák
Jste zodpovědní za digitální produkt? Trápí vás jeho konverze, chování uživatelů nebo jen potřebujete validovat a popostrčit význam nějakého tasku v roadmapě? Získejte pro své rozhodování argumenty a podporu.







- Jak Surfey využily jiné firmy?01
Validace UX a UI řešení
Získejte kvantitativní i kvalitativní hodnocení práce vaší nebo vašeho týmu. Využijte získané informace interně i externě.
Nasaďte ve svých produktech otázku formou iframu, popupu, nebo vytvořte třeba speciální button. - 02
Odchody ve funnelu a jeho hlídání
Zjistěte, proč lidé odchází v konkrétních krocích funnnelu a nechte si napovědět, jak daný krok vyřešit nebo prodat nadřízeným.
Stačí na stránku nasadit otázku v iframu, nebo ji ukázat v pop-up okně, nebo s kodérem vymyslete něco kreativního. - 03
Co uživatelé a zákaznící opravdu (ne)chtějí
Nehádejte! Zeptejte se uživatelů nebo zákazníků co si skutečně přejí nebo s čím rozhodně nesouhlasí dříve, než to zkreslí vaše hospodářské výsledky.
Pošlete třeba email přímo ze Surfey, umístěte plakát na prodejnu nebo využijte sociální média. - 04
Otestujte své produktové záměry a získejte argumenty
Otestujte zda o váš záměr nebo nápad bude skutečně zájem dříve než investujete peníze a čas do vývoje!
Využijte rozsáhlé metody, jak oslovit své uživatele nebo zákazníky ve správný čas.
Potřebujete více informací?
Insipiraci i návody najdete na našem blogu.3 typy firem podle práce se zpětnou vazbou od zákazníků
Firmy přistupují ke sběru zpětné vazby od zákazníků různě. Proto velmi intenzivně komunikujeme se současnými i potencionálními klienty naší služby a zjišťujeme (...)
"Okamžitá zpětná vazba nám pomáhá být inovativní."
Patron dětí je oceněný inovativní online projekt, který již pomohl více než tisícovce dětí k lepšímu dětství. Vše se děje plně online a (...)
4 způsoby, jak konkrétně může zpětná vazba pomoct vašemu webu
Surfey v součanosti zajišťuje hodnocení a komentáře na desítkách webů, na většině z nich dokonce několikrát. Nelogické říkáte? Kdepak, vysvětlíme. (...)