surfey
Biooo.cz

Rozšíření sortimentu a optimalizace nákupní zkušenosti

Problémy a jejich řešení

O Biooo.cz

Biooo.cz patří k největším hráčům na trhu prodeje bio a přírodních výrobků. Kromě eshopu má několik prodejen v Praze a Brně. Dlouhodobě si zákládá na otevřené komunikaci se zákazníky a optimaliziací nabídky.

Biooo
Problém (výzva)

Zjištění preferovaných kategorií a značek pro rozšíření sortimentu

Využití Surfey

Krátkodobá otázka s předdefinovanými kategoriemi s možností otevřeného slovního doplnění

Otázka distribuována pomocí sociální sítě Facebook a jako součást pravidelného newsletteru, konverze 28 %

case study image
Získané informace

Identifikace výrazného zájmu o dvě kategorie produktů.

Zjištění, že interně preferovaná kategorie nedosahovala očekávané prioritizace ze strany zákazníků.

Ziskané tipy na konkrétní značky a produktové řady v nových kategoriích.

case study image
Zvolená opatření

Výsledky zohledňeny v interním rozhodování o rozšiřování sortimentu online i na prodejnách.

Co jsme se díky Biooo naučili v Surfey?

Nasazení otázky na více tuchpointů (mail, social, web) může interně podléhat schválení více lidí = vylepšili jsme distribuci náhledu v rámci organizace.

Jasný a dobře interpretovatelný reporting motivuje interně pracovník k tvorbě dalších otázek a dotazníků

Zákazníci jsou ochotni uvádět konrkétní produkty, které by ocenili v nové produktové nabídce

Vyzkoušejte na 14 dní zdarma vše, co Surfey umí.

Vybrat plán

© 2019 Surfey Technology s.r.o.

Tyto stránky používají k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace