surfey
Patron dětí

Získáváme skutečně intimní a cennou zpětnou vazbu

Problémy a jejich řešení

O Patronovi dětí

Patron dětí je inovativní online charitativní projekt, který pomáhá dětem, které neměly v životě štěstí. Za necelé dva roky existence vybral a rozdělil více než 14 milionů korun a díky tomu pomohl téměř tisícovce dětí s malými i velkými potřebami.

Patron dětí
Problém č. 1

Role patrona a částečné plnění

Využití Surfey

Dotazník o pěti otázkách, odpovědi vlastní a smajlíci

Distribuce pomocí sociálních sítí a e-mailu, konverze 42 %

case study image
Získané informace

Dárci si neuvědomovali, že peníze poputují k potřebným i v případě, pokud se nevybere celková částka (mohlo vést k rozhodnutí nepřispět zejména v okamžiku, kdy se blížil konec příběhu).

Obráceně žadatelé o pomoc (rodiče) mohli mít obavu, že se částka nevybere a proto svůj příběh ani nepřihlásili.

Značná část dárců si pletla v projektu roli patrona (garant příběhu versus dárce).

case study image
Zvolená opatření

V nové UX iteraci dojde k rozsáhlejší úpravě detailu karty dětského příběhu, bude obsahovat informaci o částečném plnění příběhu, je-li to u příběhu možné.

Informace o částečném plnění se promítne do procesu žádosti o pomoc (pro zákonné zástupce) i do (ne)pravidelné komunikace projektu Patron dětí směrem k dárcům.

Problém č. 2

Identifikace problematických oblastí v procesu online registrace

Využití Surfey

Dlouhodobá otázka kombinující základní škálu hodnocení (smajlíci) a možnost otevřeného slovního doplnění

Umístěná do těla stránky na konci procesu vyplňování (později i do jednotlivých kroků procesu žádosti), konverze 41 %

case study image
Získané informace

Identifikace konkrétních problematických kroků v procesu žádosti (načasování požadavků na doklady a informace).

Doporučení na detialnější nebo srozumitelnější vysvětlení konkrétních požadavků ze strany projektu Patron dětí

Většina uživatelů je s procesem spokojena a jeho podobu oceňuje - využito interně jako motivace :).

case study image
Zvolená opatření

V plánovném významném releasu dojde k úpravě kroků ve flow žádosti o pomoc s ohledem na zpětnou vazbu.

Revidování srozumitelnosti a nutnosti textací u požadavků na zákonné zástupce.

Úpravy automatických mailingů.

Co jsme se díky Patronovi naučili v Surfey?

Je-li otázka nebo dotazník umístěn do těla stránky a působí dostatečně nativně, lze získat mnohem intimnější a upřímnější zpětnou vazbu než u klasických řešení třetích stran.

Jasná formulace otázek* a správně zvolená hodnotící škála zvyšuje významně konverzi.

Uživatelská zkušenost s procesem hodnocení (čitelnost, interakce) na mobilním zařízení je klíčová pro relevantní konverzi.

Vyzkoušejte na 14 dní zdarma vše, co Surfey umí.

Vybrat plán

© 2019 Surfey Technology s.r.o.

Tyto stránky používají k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace